Friday, 1 April 2011

kanai siall !

weyy kanai aku rase ann kau tak patut hidup kat dunia nii kau tau x ? kau jangan igt kau daa pukul sume org kau bagoss !!! kau tuu harap jee comel perangai cm babi , oh aku lupe, kau kn lahir ngan babi kat hutan sane tuu haa
kalau kau mara aku cakap cm ni , kau sendiri cakap kau lahir ngan babi ! uhh kanai babi .. pegi pasar beli keli kanai lahir dengan babi !!kau tuu dah laa capang ekh kau tau takk aku rase macam nk bunuh jee kau sebab kau igt kau bagoss kau nk belasah sume org kau mmg x patut hidup kat dunia ni kanai dunia ni aman jee .. datang kau tros rosak kau tgk jepon tu dah tsunami dah sebab aliyo kau tuh dah laa kau slalu halang jalan org sbb telinge kau tuu besar nk mamposs !! -.-' kau sedar skit diri kau weyh ! kau tak layak jadi kawan aku kanai ..
aku kawan ngan kau pon sebab kau comel kalau kau tak comel heh ! aku tego kau pon tak nak laa kanai !


kalau korg nk tau jantan ni lah slalu buat masalah -.-'

No comments:

Post a Comment